Jak Allianz dba o Twoje bezpieczeństwo online i jakich zasad należy przestrzegać 

Bezpieczeństwo klientów jest dla nas ważne. Stale wdrażamy rozwiązania, które zwiększają Twoje bezpieczeństwo i chronią prywatność Twoich danych.
Nasze strony posiadają certyfikat SSL – to znaczy, że informacje poufne (np. dane osobowe) są szyfrowane.

Każde połączenie ze stroną płatności jest szyfrowane i zabezpieczone przez certyfikat SSL, chroniący dane użytkownika i dane transakcyjne.

  • Transakcje wybranych wydawców są zabezpieczone dodatkowo standardem 3D-Secure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode.
  • Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.
  • Blue Media S.A. posiada certyfikat PCI DSS i działa zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i UODO.

Współpracujemy z zaufanymi operatorami płatności w Polsce – transakcje są bezpieczne.
Wszystkie ważne operacje np. zmiana danych, muszą zostać potwierdzone kodem przesłanym na Twój numer telefonu.
Aby nikt niepożądany nie dostał się do Twoich danych, gdy nie będziesz przez jakiś czas nic robić w serwisie Mój Allianz, wylogujemy Cię z niego automatycznie.
Przestępcy często podszywają się pod różnego rodzaju instytucje i próbują wykorzystać zaufanie oraz nieuwagę użytkowników serwisów i aplikacji. Sprawdź, jakich zasad przestrzegać w trakcie logowania do serwisu Mój Allianz, aby nie dać się oszukać.
W wiadomościach lub rozmowach telefonicznych nigdy nie prosimy o podanie Twoich danych do logowania
Ważne dokumenty, które wysyłamy e-mailem automatycznym, np. wnioski lub polisy, zabezpieczamy hasłem.
E-maile wysyłamy wyłącznie z adresów kończących się na ... @allianz.pl, a wiadomości są szyfrowane
Pracownicy Allianz przedstawiają się na początku rozmowy. Naszych pracowników możesz zweryfikować, dzwoniąc na naszą infolinię

Wprowadzające w błąd wiadomości e-mail, często zawierające linki lub załączniki z prośbą o podjęcie pilnych działań.

Wskazówka: Zastanów się, czy ta wiadomość została przesłana z wiarygodnego źródła. Czy adres email, z którego pochodzi wiadomość, jest Tobie znana.

Technika mająca na celu nakłonienie ofiar do ujawnienia informacji za pośrednictwem kontaktu głosowego.

Wskazówka: Zachowaj ostrożność w przypadku pilnych lub naglących próśb o informacje lub działania. Zachowaj spokój i zawsze potwierdzaj tożsamość dzwoniącego za pośrednictwem zaufanego źródła.

Hakerzy często wysyłają wiadomość ze złośliwym linkiem, aby nakłonić użytkowników do podania informacji, pobrania złośliwych plików lub udzielenia dostępu do urządzeń.

Wskazówka: Bądź podejrzliwy wobec nieznanych numerów telefonów. Unikaj klikania linków w wiadomościach tekstowych pochodzących od nieznanych nadawców.

Specyficzny typ phishingu, w którym atakujący podszywa się pod dyrektora generalnego lub członka kadry kierowniczej wyższego szczebla, aby nakłonić ofiarę do przelania pieniędzy lub udostępnienia danych.

Wskazówka: Zawsze zachowuj zdrowy poziom sceptycyzmu. Przed podjęciem jakichkolwiek działań zweryfikuj prośbę bezpośrednio dzwoniąc do dyrektora generalnego lub kierownika wyższego szczebla, korzystając z zaufanego numeru kontaktowego.

Atakujący używają kodów QR ze złośliwym linkiem, aby uzyskać dostęp do urządzenia ofiary i jego informacji.

Wskazówka: Zachowaj ostrożność podczas logowania za pomocą kodu QR. Unikaj skanowania kodów QR, które nie zostały aktywnie wygenerowane i zawsze wyświetlaj podgląd adresu URL podczas skanowania kodu.