Spotkanie jest w formie on-line. Powiemy jak wdrożyć PPK. Odpowiemy na wszystkie pytania i wątpliwości. A jeśli potrzebujesz pomocy, wdrożymy PPK razem. Szkolenie prowadzą eksperci w dziedzinie programów inwestycyjnych i emerytalnych.

Webinarium organizowane jest dla działów kadr, przedstawicieli działu płac, biur rachunkowych, przedsiębiorców, dyrektorów firm, menedżerów ds. finansów czy dyrektorów HR, którzy planują założyć PPK dla swoich pracowników. Szkolenia prowadzimy także dla pracowników – obecnych lub przyszłych uczestników PPK.

Spotkanie on-line trwa około 60 minut.

W trakcie szkolenia omawiamy tematy:

  • Zasady i warunki Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Obowiązki pracodawcy związane z PPK
  • Korzyści dla pracownika z uczestnictwa w PPK
  • Krok po kroku - jak wprowadzić PPK w firmie
  • Doświadczenia Allianz we wprowadzaniu PPK
15.11.2024 09:00-10:00
prowadzący: Joanna Wójcik
13.12.2024 09:00-10:00
prowadzący: Grzegorz Miedzik
31.01.2025 09:00-10:00
prowadzący: Anna Jugo
14.03.2025 13:00-14:00
prowadzący: Anna Bogdan
06.12.2024 09:00-10:00
prowadzący: Grzegorz Miedzik
24.01.2025 09:00-10:00
prowadzący: Joanna Wójcik
07.03.2025 09:00-10:00
prowadzący: Anna Jugo
25.04.2025 09:00-10:00
prowadzący: Iwona Znamirowska
Zostaw kontakt - skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły spotkania.

 +48 22 541 75 75

Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora
Godziny pracy infolinii poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00

Napisz wiadomość e-mail:  fundusze.ppk@allianz.pl