- W prestiżowym, globalnym rankingu Interbrand Best Global Brands, utrzymaliśmy pierwsze miejsce w kategorii najcenniejszych marek ubezpieczeniowych na świecie. Jednocześnie poprawiliśmy swoją ogólną pozycję w rankingu i zajmujemy 34. miejsce.
W ciągu roku wartość marki Allianz wzrosła o 2,2 mld USD do 15,2 mld USD, co stanowi wzrost o 17 proc. Wzrost ten jest najsilniejszy od czasu, gdy Allianz pojawił się w rankingu 100 Best Global Brands w 2007 r. z wartością marki na poziomie 4 mld USD.
– dr Christian Deuringer, szef globalnej marki i marketingu w Allianz SE
Według Interbrand, awans Allianz w rankingu opiera się nie tylko na dobrych wynikach operacyjnych i zwiększonych przychodach, ale także na sile marki.
Dodatkowo w ciągu ostatniego roku widoczny jest wzrost wpływu marki Allianz na decyzje zakupowe klientów.
Ważnym elementem jest także ośmioletnia ogólnoświatowa współpraca Allianz z Ruchami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi. Partnerstwo odegrało kluczową rolę w podkreśleniu roli Allianz jako globalnego ubezpieczyciela wspierającego ekosystem sportowy.
Pełne zestawienie marek uwzględnionych w tegorocznym rankingu Best Global Brands
![best global brands](/pl_PL/dla-ciebie/centrum-prasowe/aktualnosci/allianz-najcenniejsza-marka-ubezpieczeniowa-na-swiecie/_jcr_content/root/parsys/wrapper/wrapper/image.img.82.3360.jpeg/1634890503950/brand-1200.jpeg)
Jak możemy Ci pomóc?