• W prestiżowym, globalnym rankingu Interbrand Best Global Brands, utrzymaliśmy pierwsze miejsce w kategorii najcenniejszych marek ubezpieczeniowych na świecie. Jednocześnie poprawiliśmy swoją ogólną pozycję w rankingu i zajmujemy 34. miejsce. 
W ciągu roku wartość marki Allianz wzrosła o 2,2 mld USD do 15,2 mld USD, co stanowi wzrost o 17 proc. Wzrost ten jest najsilniejszy od czasu, gdy Allianz pojawił się w rankingu 100 Best Global Brands w 2007 r. z wartością marki na poziomie 4 mld USD.
Jestem niezwykle dumny z tegorocznego, niesamowitego wyniku. Ogromne podziękowania dla pracowników Allianz, naszych agentów i brokerów. Wspólnie realizujemy nasz cel „We secure your future”. Niestrudzenie pracujemy nad usprawnieniem podróży naszych klientów i znalezieniem prostych rozwiązań, które pozwolą im pewnie patrzeć w przyszłość
–  dr Christian Deuringer,
szef globalnej marki i marketingu w Allianz SE

Według Interbrand, awans Allianz w rankingu opiera się nie tylko na dobrych wynikach operacyjnych i zwiększonych przychodach, ale także na sile marki.

Dodatkowo w ciągu ostatniego roku widoczny jest wzrost wpływu marki Allianz na decyzje zakupowe klientów.

Ważnym elementem jest także ośmioletnia ogólnoświatowa współpraca Allianz z Ruchami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi. Partnerstwo odegrało kluczową rolę w podkreśleniu roli Allianz jako globalnego ubezpieczyciela wspierającego ekosystem sportowy.

Pełne zestawienie marek uwzględnionych w tegorocznym rankingu Best Global Brands  
Jak możemy Ci pomóc?