- Allianz zajmuje 30. miejsce wśród najcenniejszych marek w rankingu Brand Finance’s Global 500.
- Allianz zajmuje 1. miejsce wśród globalnych marek ubezpieczeniowych i jest jednym z najsilniejszych liderów usług finansowych.
- Marka otrzymała niezwykle silną ocenę AAA-, a jej wartość osiągnęła prawie 39 miliardów euro.
1Bazując na danych z 2020 r.
W tegorocznym raporcie Global 500 wydanym przez Brand Finance, wiodącą firmę konsultingową, Allianz zajął 30. miejsce w zestawieniu najcenniejszych marek na świecie. Uplasował się również na pierwszym miejscu wśród 100 najbardziej wartościowych globalnych marek ubezpieczeniowych.
Ranking potwierdza pozycję Allianz jako jednej z najsilniejszych marek na świecie. Ogólna wartość marki wzrosła o 12% i osiągnęła prawie 39 miliardów euro.
- powiedział dr Christian Deuringer,
Head of Global Brand & Marketing w Allianz SE.
Head of Global Brand & Marketing w Allianz SE.