23 grudnia rusza nowa kampania wizerunkowa Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Kampania będzie realizowana w internecie: obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
Będzie dobrze – rusza kampania wizerunkowa Allianz Polska promująca ubezpieczenia na życie
Nasza kampania opiera się na obserwacji, że nie wystarczy sama troska o bliskich, ani same pieniądze, aby zyskać poczucie bezpieczeństwa. Te dwie wartości trzeba ze sobą połączyć, podejmując odpowiedzialne decyzje. Jedną z nich jest zawarcie ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wtedy można żyć z nadzieją, że będzie dobrze, i nie jest to puste życzenie. Ubezpieczenie daje nam od razu poczucie bezpieczeństwa, a w razie problemów i straty – realną pomoc
– mówi Piotr Kochanowski,
dyrektor departamentu market management w Allianz Polska
dyrektor departamentu market management w Allianz Polska
Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 30-50 lat, które mogą połączyć troskę o siebie i bliskich z możliwościami finansowymi.
Bierzemy pod uwagę bardzo dużą rolę kobiet jeśli chodzi o odpowiedzialność za bezpieczeństwo finansowe rodziny i podejmowanie decyzji w tym zakresie. Doceniamy również ich troskę o zdrowie najbliższych, co ma odzwierciedlenie w naszej kampanii
– dodaje Piotr Kochanowski
Celem kampanii jest także wzmocnienie marki Allianz w Polsce i wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.
Kampania potrwa od 23 grudnia 2022 roku do końca lutego 2023 roku. Będzie prowadzona w internecie, który staje się coraz ważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń.
- Koncept i kreację przygotowała agencja Plej.
- Produkcja spotu – dom produkcyjny Flota Filmowa.
- Konsultacja marketingowa – Roman Jędrkowiak.
Jak możemy Ci pomóc?