Allianz kolejny raz znalazł się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta, czego potwierdzeniem jest otrzymany tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2020”.
To niezwykle ważne, ponieważ nagroda przyznawana jest przez klientów, którzy wyrażają w ten sposób swoje zadowolenie z jakości obsługi. W kontakcie z klientami ważne jest, aby pracownicy wykazywali się empatią, wczuli się w sytuację klienta, który często zgłasza się do ubezpieczyciela w trudnych dla niego sytuacjach. 
- mówi Piotr Kochanowski, Dyrektor Market Management, Allianz Polska.
Gwiazda Jakości Obsługi 2020

To wyróżnienie jest dla nas wyrazem zaufania, jakim obdarzają nas klienci. Jest też jednocześnie potwierdzeniem, że nasze działania m.in. usprawniające komunikację z klientem i proces likwidacji szkód przynoszą efekty i są dobrze oceniane.

Polski Program Jakość Obsługi prowadzi działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

Od 2008 roku program monitoruje satysfakcję i oczekiwania klientów w całej Polsce. Każdy konsument może dokonać pozytywnej lub negatywnej oceny dowolnej firmy za pomocą platformy Programu Jakość.

Na podstawie zebranych w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów, mające wpływ na wybór elitarnego grona najprzyjaźniejszych firm, wyróżnianych corocznie przez konsumentów szczególną nagrodą: Gwiazdą Jakości Obsługi.

Bohdan Białorucki - rzecznik prasowy Allianz Polska

Kontakt dla mediów:

Rzecznik prasowy udziela informacji dziennikarzom i przedstawicielom mediów zainteresowanym działalnością spółek Allianz w Polsce.

Jak możemy Ci pomóc?