Allianz kolejny raz znalazł się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta, czego potwierdzeniem jest otrzymany tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2020”.
To niezwykle ważne, ponieważ nagroda przyznawana jest przez klientów, którzy wyrażają w ten sposób swoje zadowolenie z jakości obsługi. W kontakcie z klientami ważne jest, aby pracownicy wykazywali się empatią, wczuli się w sytuację klienta, który często zgłasza się do ubezpieczyciela w trudnych dla niego sytuacjach. 
To wyróżnienie jest dla nas wyrazem zaufania, jakim obdarzają nas klienci. Jest też jednocześnie potwierdzeniem, że nasze działania – m.in. usprawnienie komunikacji z klientami i procesu likwidacji szkód – przynoszą efekty i są dobrze oceniane.
- mówi Piotr Kochanowski, Dyrektor Market Management, Allianz Polska.

To wyróżnienie jest dla nas wyrazem zaufania, jakim obdarzają nas klienci. Jest też jednocześnie potwierdzeniem, że nasze działania m.in. usprawniające komunikację z klientem i proces likwidacji szkód przynoszą efekty i są dobrze oceniane.

Polski Program Jakość Obsługi prowadzi działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

Od 2008 roku program monitoruje satysfakcję i oczekiwania klientów w całej Polsce. Każdy konsument może dokonać pozytywnej lub negatywnej oceny dowolnej firmy za pomocą platformy Programu Jakość.

Na podstawie zebranych w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów, mające wpływ na wybór elitarnego grona najprzyjaźniejszych firm, wyróżnianych corocznie przez konsumentów szczególną nagrodą: Gwiazdą Jakości Obsługi.

Bohdan Białorucki - rzecznik prasowy Allianz Polska

Kontakt dla mediów:

Rzecznik prasowy udziela informacji dziennikarzom i przedstawicielom mediów zainteresowanym działalnością spółek Allianz w Polsce.

Jak możemy Ci pomóc?