Dobrze być w Allianz. Kamil Stoch zachęca, by dołączyć do drużyny Allianz

 

7.10.2024 I Kampania Allianz
Allianz Polska kontynuuje nawiązaną w 2023 roku współpracę z Kamilem Stochem, wybitnym skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.
  • Kampania „Dobrze być w Allianz” ma charakter employer brandingowy. Jest rozwinięciem konceptu „Razem przygotujmy się na najlepsze”. Jej cele to kształtowanie wizerunku marki Allianz jako solidnego pracodawcy oraz zachęcenie, by dołączyć do zespołu Allianz ‒ w szczególności do sprzedaży, jako agent ubezpieczeniowy. 

- mówi Kamil Stoch

  • Zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z Kamilem, gdyż wciąż jest on inspiracją dla wielu osób. Jego zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu doskonale wpisują się w wartości ważne również dla pracowników i agentów Allianz

– mówi Michał Podogrodzki,
dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR.

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Fullsix Media.