Allianz Polska kontynuuje nawiązaną w 2023 roku współpracę z Kamilem Stochem, wybitnym skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.
Kampania „Dobrze być w Allianz”
- Kampania „Dobrze być w Allianz” ma charakter employer brandingowy. Jest rozwinięciem konceptu „Razem przygotujmy się na najlepsze”. Jej cele to kształtowanie wizerunku marki Allianz jako solidnego pracodawcy oraz zachęcenie, by dołączyć do zespołu Allianz ‒ w szczególności do sprzedaży, jako agent ubezpieczeniowy.
- mówi Kamil Stoch
Ważne wartości
- – Zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z Kamilem, gdyż wciąż jest on inspiracją dla wielu osób. Jego zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu doskonale wpisują się w wartości ważne również dla pracowników i agentów Allianz
– mówi Michał Podogrodzki,
dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR.
Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Fullsix Media.