dyrektor departamentu Market Management w Allianz Polska.
Z badania Jak Polki i Polacy dbają o zdrowie, przeprowadzonego przez Norstat Polska na zlecenie Allianz Polska[1] jeszcze przed kampanią, wynika, że niemal połowa Polaków obawia się poważnej choroby – głównie nowotworów oraz chorób układu krążenia, takich jak zawał serca i udar mózgu.
Ubezpieczają się jednak na ich wypadek tylko 3 na 10 osób. Jednocześnie 67% respondentów uważa, że polisa na życie i zdrowie pozwala lepiej zadbać o siebie i bliskich w razie problemów ze zdrowiem.
Kampania reklamowa jest prowadzona w internecie, który jest najważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń. Jej elementem są działania contentowe, służące edukacji na temat dbania o zdrowie, w szczególności o serce.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Allianz w obszarze ubezpieczeń na zdrowie i życie, a tym samym wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.
Koncept i kreację przygotowała agencja Plej. Spot wyprodukowała Flota Filmowa, a wyreżyserował go Marcin Filipek. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja FullSix Media.