Świąteczna Akcja Charytatywna "Bądźmy dla siebie wsparciem #wdobrejsprawie" 

 
  • #wdobrejsprawie zebraliśmy 6299 zł, a przekażemy 2x więcej!
  •  
  • Świąteczna Akcja Charytatywna "Bądźmy dla siebie wsparciem #wdobrejsprawie" została bardzo ciepło przyjęta przez internautów. Dziękujemy za lawinę pięknych  życzeń. Mamy nadzieję, że spełnią się w 2018 roku.
  • Wspólnie zebraliśmy 6299 zł!  Na zakończenie akcji podwajamy przekazaną kwotę na ferie dla dzieci.
  • Szczególną pomoc w zbiórce życzeń okazała drużyna Górnika Zabrze, blogerzy Worqshop i Lifepackers oraz Nationale Nederlanden, którzy swoim zaangażowaniem przyczynili się do zwiększenia uzbieranej kwoty na ferie dla dzieci z Programu Umacniania Rodziny SOS Wiosek Dziecięcych.
  • 12 grudnia hashtag #wdobrejsprawie był drugim, najczęściej używanym hashtagiem na Twitterze, a akcja charytatywna Allianz była trendującym tematem przez 18 godzin.
  • #wdobrejsprawie tweetowali między innymi tacy influencerzy jak: Karol Paciorek (174K), Wojtek Pietrusiewicz (11,5K) i Wojtek  Wieman (10,2K).
  • Na Facebooku życzenia składała Akademia Piłkarska WBS Warszawa oraz Grupa „Zabrze dla każdego” - gdzie mieszkańcy umieścili aż 300 komentarzy! Pracownicy i agenci Allianz, agencje ubezpieczeniowe i regionalne centra dystrybucji promowały akcję podczas składania życzeń świątecznych.
  • Na Instagramie hashtag akcji był dodawany do Bożonarodzeniowych zdjęć. Napisały o nas portale o tematyce ubezpieczeniowej i CSR, a internauci umieścili informacje o akcji na Wykopie.
  • Dziękujemy naszemu partnerowi technologicznemu - Sentione oraz SOS Wioskom Dziecięcym za nieocenioną pomoc w organizacji akcji.
Bohdan Białorucki - rzecznik prasowy Allianz Polska

Kontakt dla mediów:

Rzecznik prasowy udziela informacji dziennikarzom i przedstawicielom mediów zainteresowanym działalnością spółek Allianz w Polsce.

Jak możemy Ci pomóc?