Obsługa klientów dawnej Avivy
Co i jak się zmieniło?
Szczegółowe informacje dla klientów dawnej Avivy
Przesuń, by zobaczyć więcej
Nazwa spółki przed zmianą | Nazwa spółki po zmianie | |
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. | Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A. | |
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. | Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A. | |
Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. | Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Allianz Polska S.A. | |
Aviva Sp. z o.o. | Allianz Sp. z o.o. |
Szczegóły dotyczące Twojego ubezpieczenia na życie i zdrowie możesz sprawdzić w serwisie dla klientów Mój Allianz (dawnej MojejAvivie). Za pośrednictwem serwisu możesz również m.in.:
Nie – jeśli korzystasz ze stałych zleceń lub innych udogodnień dotyczących np. opłacania składki za ubezpieczenie, nie musisz niczego zmieniać.
Po 2 lipca 2022 r. obowiązują te same numery:
- rachunków do opłacania składek za ubezpieczenie,
- rachunków uczestników funduszy inwestycyjnych powiązanych z ubezpieczeniami,
- rachunków inwestycyjnych w TFI.
Dla osoby, która zainwestowała swoje pieniądze w IKE, IKZE czy PPK w Avivie, nic się nie zmienia. Jej pieniądze są bezpieczne, a umowy zawarte z Avivą nadal pozostają w mocy. 2 lipca 2022 r. ‒ w związku ze zmianami właścicielskimi ‒ Allianz przejął wszelkie wynikające z tych umów prawa i obowiązki.
Szczegółowe informacje dotyczące swojego produktu można sprawdzić w serwisie dla Klientów Mój Allianz (dawnej MojejAvivie).
Od 2 lipca jest to możliwe w ramach Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Allianz Polska S.A. w związku z połączeniem spółek Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Allianz Polska S.A.
Jeśli byłeś klientem Aviva Investors Poland TFI S.A., od 2 lipca stroną umowy jest dla Ciebie Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Allianz Polska S.A. Tym samym zmieniają się też nazwy posiadanych przez Ciebie funduszy, a także zyskujesz dostęp do funduszy z dotychczasowej oferty Allianz.
Zdarzenia z polisy na życie i zdrowie, takie jak np. skutki wypadku czy pobyt w szpitalu, można zgłaszać:
- w serwisie Mój Allianz pod adresem www.moj.allianz.pl
- e-mailem na adres: bok@allianz.pl,
- telefonicznie – pod numerem tel. .
Sposób zgłoszenia szkody nie zmienił się. Jednak zmieniły się adresy oraz numer telefonu. Szkodę możesz zgłosić:
- telefonicznie – dzwoniąc pod nowy numer telefonu 224 224 224,
- wysyłając e-mail na nowy adres:
- po zalogowaniu do serwisu dla klientów – Mój Allianz (dotyczy ubezpieczenia domu i mieszkania, ubezpieczenia samochodu oraz ubezpieczenia Twoje Dziecko),
- pocztą tradycyjną, wysyłając uzupełnione i podpisane oświadczenie zgłoszenia szkody na adres:
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A.,
ul. Rodziny Hiszpańskich 1
02-685 Warszawa
Zmieniły się nazwy spółek i funduszy, które odpowiadają za administrowanie danymi osobowymi.
W przypadku:
- Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. i Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych S.A. - zmieniły się nazwy spółek i dane kontaktowe,
- Aviva Investors Towarzystwo Ubezpieczeń Inwestycyjnych S.A. - zmieniły się nazwa spółek i funduszy oraz dane kontaktowe.
Jeśli chodzi o klientów Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych S.A., zmienił się również administrator danych osobowych, którym będzie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A. O szczegółach będziemy informować w bezpośrednich komunikatach oraz na stronie allianz.pl.
Reklamację można zgłosić:
- e-mailem na adres: skargi@allianz.pl lub listownie na nasz adres: ul. Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa,
- telefonicznie – pod numerem tel. 224 224 224,
- osobiście – na piśmie lub ustnie do protokołu − bezpośrednio w każdej naszej jednostce, która obsługuje klientów lub w naszej siedzibie.