Godło jest przyznawane przez Experience Institute. Wyróżnienie oparte jest wyłącznie na podstawie opinii klientów, zebranych w ramach niezależnego badania satysfakcji.
Zdobyliśmy godło
Firma Przyjazna Klientowi 2023

Firma Przyjazna Klientowi
Poziom pozytywnych opinii klientów osiągnął 85%!
W badaniu, zrealizowanym w listopadzie 2023 r., wzięło udział kilkuset naszych klientów korzystających z ubezpieczeń na życie i majątkowych.
Pytania dotyczyły jakości obsługi, procesu zakupowego oraz skłonności do rekomendowania Allianz jako ubezpieczyciela.
Voice of the Customer
W Allianz na bieżąco pytamy klientów o odczucia i opinie w ramach programu Voice of the Customer. Uwagi, które klienci przekazują w ankietach, pozwalają nam szybko korygować błędy i wprowadzać niezbędne zmiany. Każda opinia ma dla nas ogromne znaczenie i stanowi motywację do dalszego doskonalenia usług.
Regularnie pytamy naszych klientów o opinię na temat procesu likwidacji szkód komunikacyjnych. Zaproszenie do udziału w badaniu przekazujemy w sposób spersonalizowany na podany przez nich adres e-mail lub numer telefonu.
Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą wyłącznie od klientów, którzy skorzystali z naszych usług. Wyniki prezentujemy przy udziale niezależnej firmy Ekomi, która specjalizuje się w obsłudze zbierania opinii potransakcyjnych i gwarantuje autentyczność wszystkich (pozytywnych i negatywnych) recenzji.
Z nami jest prosto!
Prosto kupujesz ubezpieczenie
Prosto zarządzasz swoimi sprawami
Prosto zgłaszasz szkodę lub roszczenie
Jak możesz kupić ubezpieczenie u agenta na odległość - prosto, bezpiecznie, bez wychodzenia z domu
Kontakt z agentem
Kontaktujesz się ze swoim agentem lub szukasz agenta w naszej wyszukiwarce.

Dane do polisy
Podajesz agentowi przez telefon informacje potrzebne do zawarcia ubezpieczenia i wyrażasz zgody konieczne do przesłania Ci propozycji ubezpieczenia.

Mój Allianz
Portal Mój Allianz to serwis, w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach, płatnościach oraz toczących się sprawach.

Opłata składki
Polisę możesz opłacić przez internet. Agent wyjaśni Ci szczegóły
Mój Allianz - jak możesz mieć prosty dostęp do swoich dokumentów ubezpieczeniowych

Portal Mój Allianz to serwis, w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach, płatnościach oraz toczących się sprawach.
Dokumenty polisowe oraz całą naszą korespondencję łatwo znajdziesz w jednym miejscu. Tu możesz śledzić status zgłoszonej szkody.
Za każdym razem, gdy zechcesz sprawdzić dane polisy, dokumenty polisowe lub opłacić składkę wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu.
Jak możesz prosto zgłosić szkodę?
Szybko i wygodnie - online i przez telefon.
Asystent szkody - jak prosto i szybko możesz zlikwidować szkodę

Informujesz nas o zdarzeniu objętym ubezpieczeniem Mój Dom lub Mój Samochód – zrób to przez telefon lub online.

Wyceniamy uszkodzenia, analizujemy wymaganą dokumentację i potwierdzamy zasadność roszczenia.

Wysyłamy Ci spersonalizowany link, pod którym sprawdzasz na bieżąco status szkody. Z nami jest prosto!
Zobacz, co jeszcze możesz zrobić online
Dlaczego warto wybrać Allianz
dane na 2023 r.

26 lat
tak długo dbamy już o poczucie bezpieczeństwa naszych klientów w Polsce pod marką Allianz

ponad 6,2 mln
klientów indywidualnych i korporacyjnych korzysta z naszych rozwiązań

ponad 5 300
agentów ubezpieczeniowych i innych pośredników w całej Polsce
Globalne badanie satysfakcji Klienta Allianz
4.5/5
33651 Opinie
Тak oceniają nas Klienci
"Wszystko przebiegło bezproblemowo, w jasny i czytelny sposób". Marcin