Grupowe ubezpieczenia na życie i zdrowotne – proste zgłoszenie, sprawne rozpatrzenie roszczenia 

Zgłoś swoją sprawę online – dzięki temu obsłużymy ją szybciej.
Zaloguj się do odpowiedniego serwisu w zależności od produktu, który masz
Jeżeli nie masz możliwości zalogowania się zgłoś roszczenie bez logowania. Możesz te przesłać dodatkowe dokumenty do zgłoszonego roszczenia, wysłać pytanie lub odwołanie od decyzji o roszczeniu
Najszybciej zgłosisz roszczenie online. 
Możesz także zadzwonić do nas pod numer telefonu*  +48 224 224 224 bądź wysłać zgłoszenie na adres:
TU Allianz Życie S.A.
ul. Inflancka 4B 
00-189 Warszawa
*Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora
Dotyczy ubezpieczeń: Opiekun, Zespół lub innych grupowych ubezpieczeń na życie zawartych
w dawnej Avivie przed 2.07.2022 r. 
Potrzebne dokumenty

Assistance

W ramach assistance można skorzystać m.in. z:

  • 3 wizyt lekarza lub telekonsultacji
  • Transportu medycznego
  • Rehabilitacji i zakupu sprzętu rehabilitacyjnego
  • Organizacji pobytu rodzica w szpitalu
  • Wizyty i pomocy pielęgniarki

Aby skorzystać z usług Assistance zadzwoń na Infolinię* - Infolinia jest czynna 24/7.

*Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora

Prywatna opieka medyczna

W ramach Pakietu Medycznego “Bądź Zdrów” masz dostęp do lekarzy specjalistów i badań medycznych w całej Polsce. Skontaktuj się z wybraną placówką medyczną, aby umówić się na wizytę lub badania.


Druga opinia medyczna

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta Best Doctors pod numerem telefonu* 800 365 867.
Infolinia jest czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

*Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora

W ramach assistance można skorzystać m.in. z:

  • 3 wizyt lekarza lub telekonsultacji
  • Transportu medycznego
  • Rehabilitacji i zakupu sprzętu rehabilitacyjnego
  • Organizacji pobytu rodzica w szpitalu
  • Wizyty i pomocy pielęgniarki

Aby skorzystać z usług Assistance zadzwoń pod numer tel.*:   +48 22 563 11 35.
Infolinia jest czynna 24/7.

*Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora
Status zgłoszenia

Status swojego zgłoszenia sprawdzisz

  • online w serwisie Mój Allianz (dawniej MojaAviva) w zakładce „Moje szkody i roszczenia”, 
  • telefonicznie +48 224 224 224 Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
*Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora
Częste pytania

Sprawdzasz zakres polisy

Upewnij się, że ubezpieczenie chroniło Cię w momencie zdarzenia albo że jesteś uprawniony do otrzymania świadczenia. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia znajdziesz w swojej polisie i serwisie Mój Allianz.

Przesyłasz zgłoszenie

Poprosimy Cię o dodatkowe dokumenty, które podajemy we wniosku. Przekaż je nam wraz z wnioskiem − online, mailowo lub listownie − dzięki temu szybciej rozpatrzymy zgłoszenie.

Zajmiemy się resztą

O statusie Twojej sprawy i decyzji o wypłacie poinformujemy Cię online, telefonicznie, mailowo lub listownie. W przypadku niektórych zgłoszeń wypłatę można otrzymać nawet tego samego dnia.

W przypadku ubezpieczeń na życie i zdrowie możesz to zrobić w ciągu 3 lat od daty zdarzenia. Przydatne wskazówki znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia. 
Tak, w ubezpieczeniach indywidualnych i grupowych nie ma wyłączenia odpowiedzialności w razie śmierci spowodowanej zakażeniem koronawirusem SARS-CoV-2. 

Do wypłaty środków uprawnieni są beneficjenci, tzw. osoby uprawnione. Takie osoby oraz ich udział w środkach wskazuje członek OFE. Może to zrobić w dowolnym momencie trwania umowy członkostwa w otwartym funduszu emerytalnym. Niezależnie od wskazania beneficjentów, osobą uprawnioną do dziedziczenia połowy środków jest również współmałżonek, jeżeli w okresie członkostwa w OFE istniała małżeńska wspólność majątkowa.

Środki pochodzące z OFE, nieprzekazane na rzecz małżonka lub beneficjentów wchodzą w skład masy spadkowej i podlegają dziedziczeniu na zasadach ogólnych. Oznacza to, że uprawnieni do tych środków będą spadkobiercy zmarłego członka OFE.

Wszelkie niezbędne dokumenty, które są nam przekazywane, powinny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Zagraniczne dokumenty dowodowe muszą być uwierzytelnione zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w razie ich braku - przez polską placówkę dyplomatyczną. 

Jeśli wraz z umową „Na Zdrowie” lub „Zdrowe Życie” wybrałeś opcję Świadczenie lekowe, możesz po leczeniu w szpitalu otrzymać dodatkową kwotę, np. na zakup leków. Wystarczy, że złożysz wniosek o wypłatę w związku z leczeniem/pobytem w szpitalu.

Możesz to zrobić łatwo i wygodnie, logując się do serwisu Mój Allianz. Zgłoś zdarzenie online

Gdy używamy pojęcia „dawna Aviva” mamy na myśli spółki, które do 1.07.2022 r. działały pod nazwami: Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b 00-189 Warszawa; wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000002561; NIP: 526-020-99-75; REGON: 010587003; wysokość kapitału zakładowego: 82 500 000 zł (w tym kapitał wpłacony: 74 287 500 zł); Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b 00-189 Warszawa; wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000009857; NIP: 526-020-99-98; REGON: 010587010; wysokość kapitału zakładowego: 59 360 000 zł (wpłacony w całości); Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b 00-189 Warszawa; wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000011017; NIP: 897-155-34-38; REGON: 931152953; wysokość kapitału zakładowego: 12 250 000 zł (wpłacony w całości)