Grupowe ubezpieczenie zdrowotne – proste zgłoszenie, szybka obsługa

Zgłoś swoją sprawę online – dzięki temu obsłużymy ją szybciej.
  • Umówienie wizyty lekarskiej (zdalnej lub stacjonarnej) albo ją odwołać
  • zapisać się na badania na podstawie skierowania od specjalisty
  • zamówić e-receptę.

Dowiedz się, jak korzystać z Platformy. Zobacz filmy instruktażowe

  • konsultację online – czat z lekarzem, 
  • wideo-konsultację czyli wideo-czat z lekarzem, 
  • rozmowę telefoniczną z lekarzem

Nasi konsultanci 

  • udzielą Ci pomocy w obsłudze Twojego ubezpieczenia
  • odpowiedzą na Twoje pytania
  • pomogą Ci załatwić Twoje sprawy
  • umówią spotkanie z agentem

Grupowe ubezpieczenie zdrowotne – wybierz sprawę, jaką chcesz załatwić

Możesz umówić się na konsultację lekarską w dowolnej placówce medycznej współpracującej z Allianz w Polsce. W tym celu skorzystaj z jednego z 3 sposobów:

  1. Umów wizytę w serwisie MÓJ ALLIANZ - kliknij
    Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się w Mój Allianz.
  2. Zgłoś się bezpośrednio do placówki medycznej – ta opcja jest dostępna w przypadku placówek posiadających system Platforma Medyczna. Listę placówek możesz sprawdzić tutaj PLACÓWKI MEDYCZNE - wyszukaj 
  3. Zadzwoń na infolinię medyczną czynną 24h pod numerem*  +48 224 224 224.
    Pod tym numerem możesz zamówić lekarską wizytę do domu*

Pamiętaj : Potwierdzenie umówienia świadczenia otrzymasz SMS-em z kodem autoryzacji (kod jest potrzebny przy wizycie stacjonarnej - poprosi o niego placówka medyczna).

Obejrzyj filmy instruktażowe
* Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Telekonsultacje 
Możesz zamówić telekonsultację (porada medyczna przez telefon lub internet) na dwa sposoby:
  1. umów wizytę w serwisie MÓJ ALLIANZ - kliknij
    Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się w Mój Allianz.
    lub
  2.  zadzwoń pod numer* +48 224 224 224 – w ten sposób możesz zamawiać usługi z zakresu telemedycyny świadczone również w innych placówkach, z którymi współpracujemy.
* Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Chcesz sprawdzić, czy dane badanie lub usługi lekarza danej specjalizacji są w zakresie Twojego ubezpieczenia.

Jak załatwić tę sprawę?

Zakres swojego ubezpieczenia znajdziesz w certyfikacie. Certyfikat możesz pobrać po zalogowaniu się do serwisu Mój Allianz.

Szczegółowy zakres i warunki ubezpieczenia znajdują się w warunkach umowy w tym w ogólnych warunkach grupowego ubezpieczenia zdrowotnego

Chcesz zmienić dane na polisie? Chcesz wyrazić zgodę na kontakt z Allianz i korzystać z szybkiej i wygodnej komunikacji online?

Sprawdź, jak to zrobić.

Skorzystałeś z usług placówki medycznej:

  • niewspółpracującej z Allianz ze względu na brak możliwości realizacji wybranego świadczenia zdrowotnego w placówce medycznej wskazanej przez Allianz,
  • niewspółpracującej z Allianz np. chcąc kontynuować leczenie u dotychczasowego lekarza lub ze względu na dogodną lokalizację i zaufanie do poziomu jakości usług,
  • współpracującej z Allianz z pominięciem kontaktu z infolinią medyczną, na skutek czego obciążono Cię kosztami wykonanych świadczeń zdrowotnych.

W takich przypadkach przysługuje Ci zwrot poniesionych kosztów maksymalnie do wysokości określonej w załączniku nr 1 do Ogólnych Warunków Ubezpieczenia.

Jak załatwić tę sprawę:

Prześlij nam:

Do podpisanego wniosku należy dołączyć:

  • dowody poniesionych kosztów (faktury, rachunki),
  • skierowanie lekarskie (o ile zostały wykonane świadczenia zdrowotne, na które - zgodnie z
    zawartą umową ubezpieczenia – wymagane jest skierowanie lekarskie).
Chcesz wskazać lub zmienić uposażonych, czyli osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które otrzymają świadczenie w przypadku Twojej śmierci. Masz do tego prawo jako ubezpieczony w dowolnym momencie trwania umowy.

Jak załatwić tę sprawę?

Zginął Ci certyfikat. W każdej chwili możesz otrzymać duplikat dokumentu.

Jak załatwić tę sprawę?

Aby otrzymać duplikat:

  • zgłoś potrzebę telefonicznie pod numerem* +48 224 224 224
  • zgłaś pisemną prośbę
*Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.
Masz grupowe ubezpieczenie zdrowotne i dotarł do Ciebie monit z informacją o nadpłacie lub niedopłacie składki.

Jak załatwić tę sprawę?

Aby wyjaśnić niezgodności, zadzwoń pod numer*  +48 224 224 224 lub skontaktuj się ze swoim agentem serwisującym.
*Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.
Sprawdź, jak realizujemy roszczenia z grupowego ubezpieczenia zdrowotnego
Zdarzyło Ci się przekazać za wysoką składkę lub wpłacić składkę dwukrotnie. W takiej sytuacji możesz wystawić dyspozycję zwrotu powstałej nadpłaty na polisie lub przeksięgowania nadpłaty na inną umowę zawartą w Allianz.

Jak załatwić tę sprawę?

Aby uzyskać zwrot nadpłaty, wyślij do Allianz pisemne oświadczenie. 

W oświadczeniu możesz złożyć dyspozycję:

  • zwrotu nadpłaconej składki ze wskazaniem numeru rachunku, na jaki powinna być przekazana kwota nadpłaty,
  • przeksięgowania nadpłaconej kwoty na inną umowę ze wskazaniem numeru polisy, na poczet której ma być zaliczona kwota nadpłaty.

Jeżeli chcesz odstąpić od Ubezpieczenia, poinformuj nas o tym na piśmie w ciągu 30 dni, a w przypadku, gdy jesteś przedsiębiorcą w ciągu 7 dni od zawarcia Umowy ubezpieczenia. Zwrócimy Ci wpłaconą składkę pomniejszoną jedynie o koszt ochrony za okres, w którym jej udzielaliśmy.

Jeżeli chcesz wypowiedzieć Umowę ubezpieczenia, Twoją rezygnację potraktujemy jako wiążącą z ostatnim dniem miesiąca po upływie miesięcznego okresu wypowiedzenia, liczonego od ostatniego dnia miesiąca, w którym poinformowaleś nas o swojej decyzji.

Pamiętaj, że jesteś zobowiązany do opłacenia skladki za okres wypowiedzenia. Zwrócimy Ci jednak składkę za niewykorzystany okres ochrony np. gdy opłaciłeś składkę z góry za cały rok obowiązywania umowy ubezpieczenia.

Twoja umowa ubezpieczenia rozwiąże się również, jeżeli nie opłaciłeś składki w wymaganym terminie lub jeżeli przed rocznicą polisy będzie złożone oświadczenie o braku woli przedłużenia umowy ubezpieczenia na kolejne roczne okresy ubezpieczenia.

Jak załatwić tę sprawę?

Prześlij nam:

  • pisemne oświadczenie dotyczące odstąpienia/rezygnacji z umowy.