Dowiedz się, jak korzystać z Platformy. Zobacz filmy instruktażowe
Grupowe ubezpieczenie zdrowotne – proste zgłoszenie, szybka obsługa
Zgłoś swoją sprawę - to proste!

Nasi konsultanci
Grupowe ubezpieczenie zdrowotne – wybierz sprawę, jaką chcesz załatwić
Możesz umówić się na konsultację lekarską w dowolnej placówce medycznej współpracującej z Allianz w Polsce. W tym celu skorzystaj z jednego z 3 sposobów:
- Umów wizytę w serwisie MÓJ ALLIANZ - kliknij
Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się w Mój Allianz. - Zgłoś się bezpośrednio do placówki medycznej – ta opcja jest dostępna w przypadku placówek posiadających system Platforma Medyczna. Listę placówek możesz sprawdzić tutaj PLACÓWKI MEDYCZNE - wyszukaj
- Zadzwoń na infolinię medyczną czynną 24h pod numerem* +48 224 224 224.
Pod tym numerem możesz zamówić lekarską wizytę do domu*
Pamiętaj : Potwierdzenie umówienia świadczenia otrzymasz SMS-em z kodem autoryzacji (kod jest potrzebny przy wizycie stacjonarnej - poprosi o niego placówka medyczna).
- umów wizytę w serwisie MÓJ ALLIANZ - kliknij
Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się w Mój Allianz.
lub - zadzwoń pod numer* +48 224 224 224 – w ten sposób możesz zamawiać usługi z zakresu telemedycyny świadczone również w innych placówkach, z którymi współpracujemy.
Jak załatwić tę sprawę?
Zakres swojego ubezpieczenia znajdziesz w certyfikacie. Certyfikat możesz pobrać po zalogowaniu się do serwisu Mój Allianz.
Szczegółowy zakres i warunki ubezpieczenia znajdują się w warunkach umowy w tym w ogólnych warunkach grupowego ubezpieczenia zdrowotnego
Sprawdź zakres swojego ubezpieczenia:
- OWU Allianz Opieka Zdrowotna 01
- OWU Allianz Opieka Zdrowotna 02
- OWU Allianz Opieka Zdrowotna 03
- Allianz Opieka Zdrowotna karta Komfort
- Allianz Opieka Zdrowotna karta Optimum
- Allianz Opieka Zdrowotna karta Maximum
- Allianz Opieka Zdrowotna karta Premium
- Allianz Opieka Zdrowotna karta assistance
- Allianz Opieka Zdrowotna karta Prestige VIP
- Allianz Opieka Zdrowotna zakres świadczeń
- Karta porównanie wariantów
- Allianz Opieka Zdrowotna Cennik
Chcesz zmienić dane na polisie? Chcesz wyrazić zgodę na kontakt z Allianz i korzystać z szybkiej i wygodnej komunikacji online?
Sprawdź, jak to zrobić.
Skorzystałeś z usług placówki medycznej:
- niewspółpracującej z Allianz ze względu na brak możliwości realizacji wybranego świadczenia zdrowotnego w placówce medycznej wskazanej przez Allianz,
- niewspółpracującej z Allianz np. chcąc kontynuować leczenie u dotychczasowego lekarza lub ze względu na dogodną lokalizację i zaufanie do poziomu jakości usług,
- współpracującej z Allianz z pominięciem kontaktu z infolinią medyczną, na skutek czego obciążono Cię kosztami wykonanych świadczeń zdrowotnych.
W takich przypadkach przysługuje Ci zwrot poniesionych kosztów maksymalnie do wysokości określonej w załączniku nr 1 do Ogólnych Warunków Ubezpieczenia.
Jak załatwić tę sprawę:
Prześlij nam:
Do podpisanego wniosku należy dołączyć:
- dowody poniesionych kosztów (faktury, rachunki),
- skierowanie lekarskie (o ile zostały wykonane świadczenia zdrowotne, na które - zgodnie z
zawartą umową ubezpieczenia – wymagane jest skierowanie lekarskie).
Jak załatwić tę sprawę?
Prześlij nam:
Jak załatwić tę sprawę?
Aby otrzymać duplikat:
- zgłoś potrzebę telefonicznie pod numerem* +48 224 224 224
- zgłaś pisemną prośbę
Jak załatwić tę sprawę?
Jak załatwić tę sprawę?
Aby uzyskać zwrot nadpłaty, wyślij do Allianz pisemne oświadczenie.
W oświadczeniu możesz złożyć dyspozycję:
- zwrotu nadpłaconej składki ze wskazaniem numeru rachunku, na jaki powinna być przekazana kwota nadpłaty,
- przeksięgowania nadpłaconej kwoty na inną umowę ze wskazaniem numeru polisy, na poczet której ma być zaliczona kwota nadpłaty.
Jeżeli chcesz odstąpić od Ubezpieczenia, poinformuj nas o tym na piśmie w ciągu 30 dni, a w przypadku, gdy jesteś przedsiębiorcą w ciągu 7 dni od zawarcia Umowy ubezpieczenia. Zwrócimy Ci wpłaconą składkę pomniejszoną jedynie o koszt ochrony za okres, w którym jej udzielaliśmy.
Jeżeli chcesz wypowiedzieć Umowę ubezpieczenia, Twoją rezygnację potraktujemy jako wiążącą z ostatnim dniem miesiąca po upływie miesięcznego okresu wypowiedzenia, liczonego od ostatniego dnia miesiąca, w którym poinformowaleś nas o swojej decyzji.
Pamiętaj, że jesteś zobowiązany do opłacenia skladki za okres wypowiedzenia. Zwrócimy Ci jednak składkę za niewykorzystany okres ochrony np. gdy opłaciłeś składkę z góry za cały rok obowiązywania umowy ubezpieczenia.
Twoja umowa ubezpieczenia rozwiąże się również, jeżeli nie opłaciłeś składki w wymaganym terminie lub jeżeli przed rocznicą polisy będzie złożone oświadczenie o braku woli przedłużenia umowy ubezpieczenia na kolejne roczne okresy ubezpieczenia.
Jak załatwić tę sprawę?
Prześlij nam:
- pisemne oświadczenie dotyczące odstąpienia/rezygnacji z umowy.